Persoonlijke zorg

[/av_section]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

Persoonlijke zorg

Wij helpen u met uw persoonlijke en lichamelijke verzorging: wassen, douchen, aankleden, eten, drinken, huidverzorging, toiletbezoek, ook in de weekenden en avonden.

Deze zorg wordt uitgevoerd als u een lichamelijke of psychische aandoening/handicap heeft.

Maar de verzorging gaat veel verder dan bovenstaande. Wij helpen u ook om te gaan met psychische en lichamelijke gevolgen van uw aandoening/handicap. Wij hebben oog voor eventuele aanpassingen, zoals douchestoeltjes, leuningen, speciaal bestek, etc. kers kwaliteitszorg.
[/av_textblock]

[/av_two_third]

[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#5f062f’]
Wij zijn een jonge en flexibele thuiszorg organisatie, die zorg biedt welke aansluit op de wensen en behoeften van de cliënten.

Wij staan voor kwaliteit, service, aandacht, respect en gelijkwaardigheid. Door onze manier van werken, kleinschalig en persoonlijk, kunnen wij onze beloften waarmaken. Thuiszorg Arista Cura biedt zorg aan in het kader van de AWBZ, maar ook cliënten met een Persoonsgebonden Budget kunnen voor kwaliteitszorg bij ons terecht.
[/av_textblock]

[/av_one_third]

[av_iconlist position=’left’ font_color=’custom’ custom_title=’#4a4a4a’ custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]
[av_iconlist_item title=’persoonlijke aandacht en benadering’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’][/av_iconlist_item]